Vegyél egy kreatívigazgatót…

Vegyél egy kreatívigazgatót…


Vegyél egy kreatívigazgatót, kapd le a kockaszemüvegét, a sálját, adj hozzá egy kis Kung Fu pandás harciasságot, vedd le a polcáról a scam díjakat és tegyél a helyükre igaziakat… Ez így hosszú lesz, közelítsünk máshonnan.
Gru. Gru Pom Pommal a fején! Egy velejéig jószívű, gonoszkodó lángelme, aki folyamatosan ugratja kollegáit, és „valami” mindig a fülébe súg valami baromi jót, amit aztán bedob a közösbe.
Egy kedvesen piszkálódós fazon, aki esténként ritkán hagy hátra munkatársat az irodában.
Az a fajta szeretnivaló, borostás „őrült”, aki felmond valahol megbízott kreatívigazgatóként, és 2 hónapon belül még négyen dobbantanak onnan. Aki elhívja három, állásban lévő ex-kollegáját az új helyére, és ők szinte azonnal igent mondanak. Mind szakmailag, mind emberileg.

Gábor számos érdekes munka után (kérdezd őt egy sör mellett!) 2000-ben jelentkezett a Well reklámügynökséghez a nekrológjával. Végül ez nem a halála lett, sokkal inkább az újjászületése.
Megtalálta a helyét. És bár Nemes Juli, egykori mentora „nem hordta magánál a bölcsek kövét”, azért sok hasznosat átadott neki a játék szeretetéből, amit úgy hívunk: reklám.
2007-ben aztán Gábor kénytelen volt megborotválkozni, mert a Sodexho Passnak készített dm levelével hivatalos volt az Arany Penge díjátadójára. Első Bronz Pengéje után is még többször mondott beszédet díjátadókon, de híresen jó memóriája ezen a ponton cserbenhagyja „valamiért”.
Aztán 2009-ben a Well átköltözött Budára, és ennek híre valahogy mindenkihez eljutott a szakmában.
Valahogy úgy, hogy Gábor kitalált erre egy hirdetést, ami ugyancsak Bronz Pengét nyert self-promó kategóriában.

2011-ben a Wellben megváltoztak a körülmények, és a Prohome cégcsoporthoz (elődünkhöz) igazolt át.
A Prohome ekkor még csak próbálgatta szárnyait klasszikus reklámügynökségi területeken. Zéró zsíros franchise ügyfél, rengeteg kemény tender. Gábortól sokat vártunk… és várhattunk is.
2012-ben egy 1. és egy 2. hely az Arany LolliPOP versenyen, 2013-ban egy 1. és egy 3. helyezés.
Rengeteg új ügyfél, új munka, és mégis, jó hangulat az „akváriumon” belül (kérdezd Gábort egy unikum közben!).
2014-ben végül a Prohome reklám és rendezvény divíziója szétfeszítette cégcsoportos kereteit, és önállóan, Brightlyként jelentünk meg a színen.
Gábor senior szövegíróból idén kreatívigazgató lett, keze alatt a 8-ról immár 13 főre nőtt kreatív csapattal.
Hogy mik a tervei az egyik legnagyobb hazai ügynökséggel a jövőre nézve?
Erről kérdezd őt – egy jó pohár bor mellett!

+ There are no comments

Add yours