Ilyen a Wizz Airrel szárnyalni!

Ilyen a Wizz Airrel szárnyalni!


Milyen érzés Kelet-Közép-Európa legnagyobb diszkont légitársaságának világsikeréhez ügynökségként asszisztálni?
Szerinted?!
Állati klassz!
És persze néha rázós, de ez hozzátartozik a repüléshez.

A low-cost Wizz Air Váradi József víziója volt és túlszárnyalt minden várakozást: első évében 6 repülőgépet járatott 18 útvonalon, míg 2013-ban több mint 300 útvonalon repített összesen 13,5 millió utast!

Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársaságának megbízottjaként (2014-ig OneOff néven) rengeteg komplex kampányt összehoztunk az elmúlt években, de 2014 tavasza minden korábbinál pörgősebb volt.

Egyrészt mert 10. születésnapját (és óriási sikereit) készült megünnepelni a Wizz Air, és ehhez számtalan kommunikációs anyagot kellett elkészítenünk a tortavágásig.
Másrészt mert a tavaszi kampányhoz kitalált egyik kreatív annyira megtetszett az ügyfélnek, hogy kipróbált minket központi ügynökségként: a légitársaság valamennyi célpiaca számára mutáltuk az ötletet. Bannerek, preload videók, sajtó- és rádióhirdetések készültek el nagyon szoros határidőkkel.

De térjünk vissza 2014. május 19-ére, Katowicébe, az évfordulós sajtótájékoztatóra, amelyre egy rövidfilmet készítettünk.
A film üzenete az volt, hogy a Wizz Air több millió ember életét változtatta meg, így azt találtuk ki, hogy a légitársaság 10 évét egy fiktív, megindító filmként kezeljük.
Ehhez készítettünk werkfilmet az „alkotók” (vezetők és alkalmazottak) és „szereplők” (utasok) interjúival, fiktív filmplakáttal és persze sok-sok bevágással.
A CEO beszéde előtt levetített videót a több száz alkalmazottból és újságíróból álló közönség – mondhatni – extatikus örömmel fogadta.
Az pedig csak hab a tortán, hogy az esti bulihoz is mi szolgáltattuk a látványvilágot!

+ There are no comments

Add yours