Nyertünk két EFFIE-t!

Nyertünk két EFFIE-t!


Hogy mi az az EFFIE? Van, aki nem ismeri?

A kommunikációs iparág egyedülálló versenye, ami az eredményességet, a valódi üzleti sikert díjazza. Magyarországon az idei volt a 13. gála – és nagy örömünkre a 13 szerencsés számnak bizonyult, hiszen egy arany és egy ezüst díjjal gazdagodtunk (ha konkrétan az átadott díjakat nézzük, akkor inkább egy döglött napsárga és egy kuktaszürke tárgy került a birtokunkba – néhány gépelési hibával a feliratban – de ez persze semmit nem von le a megtiszteltetésből)!

Aranyunkat a WizzAir hosszú távú online stratégiájával szereztük, a hosszú távú hatékonyság kategóriában. A kategória definíciója szerint a minimum három éven át, tehát valóban tartósan és hosszú távon kiemelkedő kommunikációs teljesítményt és eredményeket díjazza – így talán érthető, hogy mért vagyunk rá extra-extra büszkék…

Az ezüstöt a szolgáltatások/turizmus, utazás kategória hozta el nekünk, a Wizz Air perszonalizált online kampányáért. Ennek is nagyon örültünk, hiszen új megoldásokért kaptuk: bizonyította számunkra, hogy még messze nem fenyeget minket a pókhálósodás veszélye!
Mi kellett a sikerhez? Egy eltökélt ügyfél (a WizzAir), és egy vérprofi médiaügynökség (a Maximize). Nekik is köszönjük!
(És hamarosan újabb díjakkal jelentkezünk :) )

+ There are no comments

Add yours