Brightly új évet!

Brightly új évet!


Első kérdés: vajon január 12-én még ér újévi posztot írni? Na mindegy, mi fogunk, mert van valami, amit mindenképpen szeretnénk elmesélni neked!

Erre az évre csak annyit kívánunk magunknak, hogy minden pont úgy folytatódjon, ahogy az 2014-ben véget ért. Tavaly novemberben ugyanis az a megtiszteltetés ért minket, hogy a LolliPOP btl és kommunikációs versenyen két kategóriában is díjazták a Brightly csapatát. Az egyik a Gerillamarketing volt, ahol ezüstöt kaptunk (az azért persze kicsit vigasztaló, hogy ebben a kategóriában nem osztottak ki aranyat, és más ezüst sem volt, szóval jók vagyunk). Gerillázni egyébként nagyon szeretünk, dínót ragasztani meg pláne, életnagyságút meg még annál is jobban! Különösen úgy, hogy az tulajdonképpen egy teljesen klasszik termékdemó, aminek a kinyomtatása az Epson külső tintatartós nyomtatójával csak 3976 forintba került.

A Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány (naptár, éves jelentés stb.) kategóriában pedig még egy ezüstöt bezsebeltünk, a Brightly bemutatkozó anyagával (bájdövéj itt se volt arany, csak egy másik ezüst és mi). Azt csináltuk, hogy a cégünk megszületéséről, újjászületéséről egy látszólag üres lappal tájékoztattuk a partnereinket és a szakmát. Ami viszont csak addig volt üres, amíg nem tartották a fény felé. A biztonság kedvéért azért adtunk hozzá egy zseblámpát is. Mert szeretjük az ilyen ragyogó dolgokat. Meg a trükkös megoldásokat. Meg belelátni mindenfélét az üres lapokba, és aztán megmutatni a világnak… Nézd csak:

Szóval csak annyit akarunk mondani, hogy nagyon jó volt ez a 2014, és ha a 2015 is így sikerül, mi nagyon elégedettek leszünk!

+ There are no comments

Add yours