Az ügynökségeknek kampec?

Az ügynökségeknek kampec?


Végül is ma már egy kis tech érdeklődéssel simán össze lehet dobni egy csinos, template-es weboldalt, hozzácsapni egy ilyen-olyan Facebook Page-et, bejelölni magunkat a Gugli mindenttudó térképén és voila, kész is a cégünk pöpec online jelenléte! Nem?

De kezdjük az elején. Az egész onnan pattant ki, hogy Gábor (a kreatívigazgatónk) olvasott egy cikket valakitől, aki szintén olvasott egy cikket. Aztán annyira megtetszett neki a téma, hogy körbeküldte EZT, és elkezdtünk beszélgetni róla, hiszen mi is látjuk a piac változásait. Az írás egyébként röviden arról szól, hogy mostanában sokan azt gondolják, hogy az ügynökségek kezdik elveszteni a vezető szerepüket. A különböző online technikák ugyanis annyira beszivárogtak a mindennapjainkba, hogy az Instagramot használva például bárki úgy érezheti, hogy szuperül tud fotózni, a Pixlr-o-matictól, hogy ért a grafikai munkákhoz, a Facebookot pötyögtetve pedig, hogy hamisítatlan online marketing szakértő. De vajon ez tényleg igaz? Tényleg pótolható lenne a sok éves tapasztalat és egy csapatnyi grafikus és szövegíró egyedi meglátása pár ügyes programmal? Nos, mi ebben nem hiszünk.

Sokkal inkább azt gondoljuk, hogy a kreatív szakma és az ügynökségek létjogosultsága nincs igazi veszélyben. Az ügyfeleink egyre fokozódó online jelenléte inkább csak növeli azt a tortát, amit aztán mi a kis műhelyünkben megsüthetünk, ízesíthetünk és feldíszíthetünk, úgy, hogy még a legelszántabb diétázókat is elcsábítsuk vele. Ezért alakultunk át mi is, és formálódunk folyamatosan. Nem ragaszkodunk a régi eszközökhöz, hanem keressük az újakat. Szóval nem félünk attól sem, hogy a jövőben a valódi, kreatív munkára nem lesz szükség, mert tudjuk, hogy igazán igényes és egyedi megoldásokat mindig is a tehetséges, együtt gondolkodó kreatív csapatok fognak végezni. Mint mi! És ez jó dolog. Mert előbb-utóbb elválik az átlagos az egyeditől, az unalmas az izgalmastól, a csini a szemet gyönyörködtetőtől és az eredménytelen a hatékonytól. Az online térben ugyanúgy, mint máshol. A lényeg, hogy mi már tudjuk, hova tartozunk, és azt is, hogy az ügyfeleinket melyik verzióhoz segítjük hozzá.

+ There are no comments

Add yours