Platformra éhesen

Platformra éhesen


Miért harcolnak az ügynökségek foggal-körömmel azért, hogy a rájuk bízott márkáknak legyen egy ötletes, jól kisajátítható kommunikációs platformja? Mert hosszú távú üzenetet keresni nem úri huncutság.

1. Az eredetiségre ráharapnak a fogyasztók.
2. Egy jó márkaplatform tényleg univerzális.

Például egy csokimárka így érvel maga mellett: „You are not you when you’re hungry.”
Innentől kezdve, ha egy híresség elveszti a fejét bárhol a világban (előfordul…), a márka küldhet neki egy dobozzal a csokijából és ráírja: „You are not you when you’re hungry.”

A hatás nem marad el. A témára kattant userek egyből felkapják a geget – ingyen és bérmentve osztják szanaszéjjel és órák alatt bejárja a netet a kép csokistól, logóstól. Hát ezért éhezünk mindig hosszú távon működő üzenetekre.

+ There are no comments

Add yours