
Akik még a történészeknél is többet foglalkoznak Hitlerrel
Persze, hogy a reklámosok!
A ’borrowed interest’ régóta bevett fogás a reklámok világában. Három „sztárhivatás” egyértelműen arat: filmszínész, zenész és diktátor – utóbbiak közül pedig Hitler, Mao Ce-tung és Sztálin a „legfoglalkoztatottabbak”. Az adsoftheworld oldalon nem kevesebb, mint 30 db találat van Hitlerre, és ezek többsége az 1.0-ás ötletet, a gyilkos/bűnös-metafórát hozza, legyen szó cigarettáról, AIDS-ről, szúnyogokról vagy épp szőrmebundát hordó hölgyekről.


A felelősségteljes vezetés témakörében pedig nem csak a volán mögé ültették be, de a szélvédőre is felmázolták már a náci vezért.


Elszórva persze találtunk egy-két kreatívabb megoldást is…



…de azért leszögezhetünk egy alapelvet: Hitlert (vagy más híres-hírhedt személyt) inkább csak akkor vegyük elő, ha kapcsolódik a témánkhoz.




+ There are no comments
Add yours